Monday, June 22, 2009

Doa Buat Kekasihku ...

DOA KEKASIH

Disaat aku pergi kau lepas diriku dengan air mata
Aku tahu tangisanmu untukku...untuk perpisahaan ini
Kasih percayalah akan cinta dan kesetiaanku
Aku pergi untuk kembali bersamamu...untukmu

Kasih...janganlah kau bersedih lagi
Lepaskanlah diriku dengan untaian doa-doa 
Agar aku cepat kembali dengan cita yang terkabul
Cita-cita slalu bahagia dan bersama dalam cinta

Kurasa sepi kehidupan ku semenjak kau tak disisi
Namun semua itu aku tak perduli...aku terus lari
Berlari, mencari dan memaknai kehidupan ini
Sampai kutemui bekal hidup di hari nanti

Kasih...telah lama kau kutinggalkan
Disana jauh di pandangan mata
Aku yakin dan percaya akan bukti cinta 
Yang dulu pernah kita ikrarkan bersama

Doamu slalu kuharapkan, doa dari sang kekasih hati
Kasih....Percaya dan yakinkanlah hati dan cintamu
Apa yang ingin kuraih ini dalam perjalanan ini
Hanya untukku, untukmu, untuk kita bersama

Disaat aku rindu hanya gambarmu pelipur lara
Dan sebuah puisi lambang kasih sayang dan cinta kita
Kasih aku ingin jadikan semua ini semangat
Semangat untuk terus bergerak maju dalam mencari ilmu


No comments:

Post a Comment