Wednesday, July 22, 2009

Kerana Sekali Cinta, Aku tetap Cinta

cerita ini ditullis oleh Aleea Darvina .. Allahyarhamah telah pun pergi meninggalkan kita semua pada 01 Julai 2009 akibat sakit barah otak .. Al fatihah .. semoga rohnya di cucuri rahmat.

Aku sgt merindui kehadirannya saat ini, hdup ini sgt brmaknanya dgn ada dia disamping ku.. kerana dia juga, aku mampu bertahan sehingga kini.. kadang2 tertanya2 jugak, adakah aku dilahirkan utknya?? dia mngajarku tentang erti rindu.. terpk, andai rindu itu satu hukuman, pasti aku lah yang paling menderita..

keadaan kesihatan ku masih tidak menentu, keadaan kewangan juga begitu.. kdg2 rasenye mcm x de harapan je nk hidup lama, dengan krisis keluarga lagi, dgn treatment cost utk aku dgn adik2 lagi.. kalaw dicampur bahagi darab, amount to be settled tu boleh buat istana.. hukhuk..

Sedeh kenangkan nasib ku ini, x pernah dapat apa yg ku inginkan selama2nya... adakah aku ini pmbawa malang? kadang2 trpk sdri, bile dipk2 kn semula, dulu mase mule2, dia ade part-timer biz yg blh dikatakan ok, tp, bile brsama dgn ku.. dia alami kejatuhan, btul ke kate org, aku ini pmbawa malang?

Skrg adik kesayangan ku brsama kenalan umi tgh berusaha utk apply extra fund... hurmm ntah la, aku x harap utk sembuh sepenuhnya.. cukup la andai dapat bersama dgn org yg aku cintai..

Sayang.. b sayang2 sangat2 seumur hidup b....

Hye guys... bess tak lagu ni... lagu ni apis yang buat melody die... lirik die pun apiss (haha.. sape yg taw tu taw diam2 jer la ye...) hehe.. isha ngan kerol jgn ngengade nak gelakkan kite... miss kat korang berdue, tapi kite lagi miss kat darling kite.... b syg2 sgt2...

kau cinta pertamaku, kau cinta terakhirku
tiada apa yang bisa menafikan kasih kita

kau ayu dimataku.. satu antara seribu 
tiada tara di dunia

mungkinkan terputus di tengah jalan
mungkinkan terlerai tanpa ikatan 
usah ragu dengan takdir

mungkin kitakan berbeza haluan 
berakhirnya cerita percintaan 
segalanya ketentuan tuhan

baru smpy... wlaupun dah lewat malam, bahang kpanasan masih terase dibumi uk ni... rsa2 mcm semalam aku brtmu dgn nya, rindu bertamu lagi.. hati ini masih trtanya2.. adakah bahagia utk kami?? aku slalu brdoa & brharap agar semuanya brakhir dgn baik.. xsnggup rasenye lagi brjauhan dgn insan yg byk mmberi makna dlm hidupku..

teringat abah aril, masih dkat hspital, wyn doakan semuanya berakhir dgn baik, teringin skali wyn pggil pkcik abah... sebab wyn da mule syg keluarga pkcik... agak2 nya sempat tak wyn panggil pakcik ABAH?? wyn sgt syg aril.. cume wyn sedey, aril hadir dalam hidup wyn pada waktu yg x brapa nk kene.. wyn rase hepi sgt bile aril kate, wyn bakal jd menantu kesayangan abah.. sebab aril kate wyn pandai sakat abah & abah pun suke sakat wyn... sempat ke wyn rase sume tu lagi abah?

kepala ni sakit lagi, perut pulak rase semacam je... rasenye tumor dlm otak ni mmbengkak semula, kalau diikutkan rase hati, nak je aku pegi jauh dari semuanya, aku hanya ingin die menemaniku.. aku ingin sediakan segala2nya utk die yg ki cinte... aku trlalu menyayanginya..Ya Allah, masih adakah sinar bahagia untukku dan dia?

sepnjang mengenalinya, x pernah sekali pun kami brtengkar, jauh sekali brmasam muke... bahagia milik kami bile brsama, tapi tu la... hal tu je yg buat kn kami sering buntu, kenapa la susah sgt utk aku & aril kecapi bahagia...? b rindu syg.. rindu sgt2... adakah syg rase apa yg b rase skrg ni?? :"(

bln 7 ni last la aku berubat kat sikamat, arap2 aku boleh amik aril time tu... lepas tu dah tkde ape lg yg sku nk pk, org yg aku syg... dah ade dgn aku....nnti bole la jage aku....hehehe.. aminnn

kejap lagi nak scan, lepas tu nk masuk oxygen... badan ni rase mcm lemah x brmaya, rasenye aku ni mcm mati sebelum mati, aku dah hantar sms kat aril, bgtau yg aku syg dia sgt2.... tp die x reply pun... mgkin dia sebuk agaknya... aku x taw kenapa, dia utuh btul dlm hati ku ini, mgkin ini lah cinta sejati yg aku cari2...

Ya Allah, aku trlalu menyayangi nye... walaupun aku x pasti smpai bila dia sggup menunggu & mnyayangi ku, smpaikan lah salam sayang ku ini pada hatinya.... trlalu banyak kenangan indah yg trcipta antara kami brdua,

Hazrilku sygg... b nk syg taw b sgt sygkn syg... hanya mati yg akan hentikan perasaan ini.... b x sabar utk jmpe syg lagi, seandainya tkdir dah tertulis bhw b bukan yg trbaik utk syg... b doa kn kebahagiaan syg... biarlah b mnderita..... cume 1 yg b pinta, abadikan lah saat indah kita brsama...... I'll always luv & miss my syg, 4 d rest of my life..........

Mimpi 
jam skrg ni kul 3.30 pg... wktu Uk le.. evoon da balik.. sib bek ade laptop syeba.. bole la pnjam jap... ok... emm ape nk cite ekk....hurmm.. terase lama btul aku tido kali ni , sedar2 je trus cari telepon, rase cam lameee nyee x dgr suare aril.. hrmm... kat msia baru 8 lebey... suare baru bangun tido.. rindunyee kt diee....aril kate abah x taw bile bole balik, but his condition is improving.. alhamdulillah, lege sikit ati ni dgr.. 

smlm mimpi aril & abah, sume mmpi yg indah2, dlm mmpi tu aril uji la kononnye.. bawak naik bas... berjam2 dlm bas, last2 die lak yg nangis, sebab ape?? sbb die terharu aku x merungut2... die kate tu la kualiti diri aku yg x de pada perempuan lain sblm ni .. hehhee... kembang la kejap... 

lepas tu aril bwk aku g umah 'so called' kawan die.... besar nye cantiknye umah itew... aku tye, syg kenapa kt dlm uma ni byk gmbo kite? pastu aril kate.. mmg la b, sbb kite kan gelemer hehehe.... lawak sengal la tu... spt biase la aku ni kan cik lembab .. lmbt pikap.. hehe... aril bwk aku g tgok kolam ikan... lps tu baru la die gtau rupenye itu lah rumah kami.... besstt nyee.... lps tu aril kate, b , syg nk ckp smthg ni... tp b jgn mara ye.. actually syg da beli 10 biji kete cash... humanngaiii... die nak makan ke ape hehee... aku pun sengeh aje.. tmbah2 pulak tgok die angkat2 kening ... hehhee..... 

lps tu nmpak abah, abah bwk aku round2 sekitar rumah, lepas tu trnampak 1 lubang, aku ckp biar wyn g tgok arr bah, abh kate jgn, bahaye.. trjadi la adegan tolak menolak2 antara aku ngan abah, last2 aku trjatuh smpai separuh badan.. terdengar pekikakn aril yg amat la kuat nyee... lps tu aril cube tarik aku sekuat2 ati... 

akhirnye aku tersedar sbb syeba urut tgn aku smbil tarik2 jari kanan aku... huhu.. potong betul la adek ni... hehe.. x sgka dah 1 setengah ari da aku lene.... hurmm sedey tol sbb mimpi jee.... tros cari tepon call aril... hepi tul bile die kate die syg kt aku... hurmmmm.... lamenye lagi sume nye nk jd kyataan... 

evoon cepat la settle kn sume2 ni.. kk yg x penah mntak apape dari voon, cume ni jee.... arap2 sumenye akan berakhir dgn baik....amin....
b syg2 sgt2....

lamanye aku terlena... rindu padanya x penah habis, terpk, bile agaknya semua ini akan berakhir?? sedar2 trus capai hp.. tp nada yg di sana, x spt yg kuharapkan... sedeh.. tp nk wat mcmane...keadaan memaksa semua jadi begini... tambahan lagi aku disahkn sesuatu yg memungkinkn aku tidak mampu brtahan lebih lama...

perbalahan terus brlaku, aku buntu.. evoon pun masih belum mnjwap soalan ku spt yg ku harapkan.. sedih & tertekan bagai jadi 1.. dimana akhirnya semua ini Ya Tuhan ku. aku cuma ingin merasai kebahagiaan dlm jgkamasa yg aku sdri x dpt nk tentukan...

Aku tahu dia tertekan... mgkin sama seperti aku disini, mengapa keadaan mnjadi serumit ini..?? hanya kerana pusaka yg mnjadi rebutan... aku trsepit kt tengah2... kdg2 aku sesal, sesal di lahirkan dlm keluarga ini.. yg akhirnya menyusahkan diri ku sendiri.. aku sering berkorban perasaan... keinginan ku sering kuketepikan.. seumur hidup ini rasanya dihabiskan dgn perngorbanan perasaan ....

selepas beberapa ketika, 'angin' kepanasannya mula reda..kami brbual seperti biasa.. mengira saat2 indah andai dapat brsama, sesungguhnya aku tk mahu & x sggup kehilangannya.. aku rindukan gelak tawa & usikan sengalnye.. itu yg buat aku lebih myayanginya... aku sentiasa brdoa, andainya kami dipertemukan lagi, aku tidak mahu berpisah...

Namun ku pasrah, kite punye perancangan Allah juga perancangan & yg psti berjaya adalah perancangan Yang Maha Esa. Aku tidak mahu kehilangannya... aku cuma ingin mghabiskan sisa2 hidup ku bersama dgn dia yg ku sayang.. sempat ke aku nak rase sume tu..?? cume itu prmintaan ku yg terakhir....

sedih dgr lagu ni 
Sampaikan salam buat semua
Salam terakhir salam teristimewa
Kepada kau yang tersayang
Pada teman yang ku kenang
Pemergian ku ini tak dirancang

Usah bertanya mengapa aku
Mengucap salam terakhir kepada mu
Kerna waktu berputaran
Bimbang tak berkesempatan
Melahirkan kerinduan terhadapmu

Demi sebuah kenyataan
Yang amat menyakitkan
Aku yang tidak berdaya
Hanya berserah padaNya

Salam akhir
Salam yang teristimewa
KepadaNya ku memohon keampunan
MelaluiNya ku beri kemaafan
Kepadamu

Andainya aku punya waktu
Masih ku ingin mengulangi semula
Saat indah bersama mu
Sayang tak berkesempatan
Abadikan saja salam ku di ingatan

Salam ku yang terakhir

Rindunye kat die..kalo x de aral, ari jmaat ni abraham dtg... harap2 sumenye brakhir dgn baik sptmana yg diharapkan... pndarahan teruk la skrg ni.. terasa sakit brdenyut2.. tu blm campur ngan chemo lagi.. aduss tk sggup nak adap... nape la sumenye lmbat sgtt.. terase bosan nk lalui benda2 yg memeritkan ini....

1 peristiwa pelik aku alami... mase tggu miss call dr aril, ade sorg budak ppuan cumell sgt dtg kat aku, umo die ader la dlm 7-8 thn.. muke cm mix cine2 sikit, tgok die trkial2 nk naik atas katil aku, aku pun mntak la tlg kt sorg sister kt sini, borak2 la cam biase... die bg aku coklat, utk tmbah tenaga kate nye.. cerdik btul.. tp aku boleh x trgerak mulut nk bertanyakan pasal mak ayah die, tga2 brborak, aril miss call, budak cumel tu pun kate, 'tkpe la kakak, jwp la kol tu dulu, adik balik bilik dulu yer..'

aku pun yer kn aje la, trus smbung call brbual dgn aril, selang sejam mcm 2, aku nmpk attendan hsptal sorong strecther mayat, aku nk bz body gak sape tu, dipendekkan cerita, tanya punye tanya, rupenye budak yg brbual dgn aku tadi tu dah meninggal malam tadi.. abes tu, sape pulak yg brbual dgn aku sejam yg lalu??..

huh... pelik, mgkin itu lah yg dikatakan roh brtemu roh kut.. hrmm ntah la...

hanya jasadku disini, hati & perasaan ku melayang2.. aku rindukan die... gusar btul hati ini, aku cume ingin mnghabiskan hayat ku yg ade brsama dgnnya, moga Allah mengkabulkan permintaan ku... i must confess, money does matter at this moment...

Ya Rahim... kuat kan lah perasaan & jiwaku utk menempuh ujian mu... andai ini semua tidak mampu mmbuahkn hasil, mgkin mmbawa diri adalah jalan yg trbaik, mgkin pada sesetengah org, aku cube melarikan diri dari masalah, namun ape lagi yg mampu ku buat...

Seandainya, hajat x sampai.. tanah dan badan pasti brkecai, terkubur harapan, diliang cinta, kasih ini.. kita semadikan....

Keadaan smakin lemah, maklum saje asyik dibius2 aje... sedar x smpy sejam tido balik, aduhaii.. rndu nak tgok matahari... hari ni ari jadi umi... hepi besday umi... syg umi sgt2, time kasih sbb beri kasih syg kat puteri dr dulu smpai skrg... mknenye ari ni jugak ari jadi arwah ibu... Al-fatihah untuk ibu ku syg..Maryian Darleena Abdullah....

Kalo arwah mak masih ade msti bess... mcm2 aku nk share, tp umi pun ape kurgnye... byk sifat umi yg aku warisi... lemah lembut, sabar, pandai masak.. (ceh, pandai ke??)..

Aku selalu trtanya2, di mana noktahnya prjlnn hdupku ini... aku dah pun capai apa yg papa inginkan.. tp kini aku trlantar.. sakit toksah ckp la, kdg2 mcm dihiris2 rase badan ni... x brmaya...

Naskah 'takbir untuk rania' x smpat kusudahkan lagi... khrisna da dok tye2 da.. aduhaii.. ingat nk wat cerita ni leh main type2 je ke.. syurga cinta pun makan mase lebey 6 bulan nk siapkan taw tak.. huhu... rangka da siap.. cume isinya lagi tk disudah2kan... dengan keadaan kesihatan ku yg sering terganggu ni, ssh nk sudahkan naskah tu..

tp x pe.. selagi ade mase, & otak ni mampu menitiskan idea, aku akn cube mane yg trmampu... arap2 kalao x sempat siapkn rumah, lakarannya pun jadi la.. huhu...

sakit kt perut ni mencucuk2, sakit gile.. ubat tahan sakit pun mcm x mow jln jee... bgun asik muntah, mane leh tahan ini mcm lama2... jap lagi nk wt minor laser operation.. ade sis pulak kt bwh perut ni.. huhu redha je le...

td call aril, die on d way balik opis.. rindu nyeee kt die... x saba nk ade ngan die... rindu sgt2.. kite sama2 doa ye syg... moga mimpi kite jadi knyataan... x sggp nk brpisah lagi.... kite cume brbalah time jauh je.. time dekat x penah pun masam muke kan... sedey...

B sayang2 sgt2....

Denting yangberbunyi dari dinding kamarku, 

Sedarkan diriku dari lamunan panjang
Tak terasa malam kini semakin larut Ku masih terjaga..

Sayang kau di mana aku ingin bersama 

Aku harap semua untuk tepiskan rindu
Mungkinkah kau di sana merasa yang sama Seperti diriku di malam ini…

Rintik gerimis mengundang kekasih di malam ini, 

Kita menari dalam rindu yang indah 

Sepi ku rasa hatiku saat ini oh sayangku ...

Jika kau di sini aku tenang ..

Sedey..sedey.. sedey...

x taw nk ckp mcmana lagi... smuanya lambat semuanya prob... terantok & mghantokkn diri se das dua... pedih btul rase hati.. ape laaa agaknya malang nye nasib ku ni.. pbawa sial ke aku ni... mahal btul harga yg perlu ku byr utk bahagia.......

menangis, meraung, meratap.. semuanya jadi 1...haii ntah la.. sabar la duhai hati.. saat ni aku rindukn arwah mak... rndu sgt2.. knapa nasib ku semalang ini.. mak, putri rndukan mak, putri x mampu nak tempuh sume ni.... jiwa putri sakit mak..

Ya Tuhan.. dugaan apekah yg sdg aku tempuh ini... aku x rase yg aku mampu hadapinya..... ape lagi hkmah untuk ku?? aku buntu, sedeh, trtekan, terkilan & sume2 terrrr lagi la...

aku harus pegi... kene keje utk truskan hdup... merasa la balik nk g interview.. da brtawun2 x g interview, huhu... farah ckp nk tlg.. tp kalo blh aku x nak menyusahkan sesapa...umi & papa pun mcm x halang & x larang.. aku taw aku ni sape... nasib ade org yg nk bela...

Voon, jauh disudut hati, kk yg x marahkn voon.. cume kk yg sedih, trkilan, kecewa & terluka.. like i said b4.. kk kene pegi.. kk yg x larat nk jadi mayat hdup.. sekali2 nmpak matahari...kk yg x mmpu nk brtahan lagi wat masa ni.. biar la kk yg bawa diri dulu...

kk yg cume brharap.. voon dpt tunaikn jnji voon pada kk yg, tp sape la kk yg ni... voon pun x start treatment lagi.. kk yg ni da byk sshkn org kn voon... skrg ni aku cume tggu cnfrmation flight back to msia.... kpla ni masih rasa sakit, makan je la ubat.. blh tido lama sikit....

smpy sini dulu.. jp g smbung balik... kpala da sakit... isk isk

rmmmm 
hrmmm... nak mule ape yek.... sume x bess... arap2 cdgn yg diusulkan dpt dikabulkan... hati ni da hancur sgt, x taw cmne cara nk ubat... susah2 sgt redha je la.. mase da makin suntuk, aku pun da makin lemas dgn keadaan ni.. :((

kepale rase brdenyut, nk kene antok lagi 10 kali gamaknye.. hukhuk... arap2 usaha u.jimmy & evoon mmbuahkan hasil.. anak buah aril dah 'pegi'.. smpy da mase nye.. mase aku?? ntah.. hanya Dia yg tahu segala2nya..

doc kate die akn trus brusaha utk ubati sakit ni.. bunyinye mcm tipis kan..?? aku taw, sume nye qada' qadar dariNya... trtye jgk, smpy bile agaknya kene adap sume ni?? smlm mmpi arwah mak lagi.. mak jnji nk amik aku x lama lagi... bersihnye muke mak, rase rindu kt arwah mak, pelikkan??? mcmana aku blh rindu seseorg yg aku x penah jmpe sejak lahir... hrmm tah la..

aku & ayah smakin jauh.. biar la... papa pun x bape nk sihat, umi pulak memendam rase nmpaknya.. ksian umi.. hrm.. masih ade ke bahagia utkku...:((... papa usuf x kasi blik msia lagi melainkan aku btul2 nk balik msia, papa usuf x nk aku meminta dlm emo.. hukhuk.. maluw gak bile die leh kesan aku nye emoticonn nih...

panggilan interview byk da que... at dis moment aku mntak hold dulu.. hishhh sakit jiwa dok sini x de wat apape.. mmg cam mayat idup rasenye, x de wat apape.. income pun x masuk, kuar lagi ade la... hurmm tah la..
evoon & uncle jimmy keep on promissing.. aku pun x taw smpay bile aku mampu menunggu & trus mnunggu..

cume yg aku harap2kan masih ade sinar bahagia utkku, ade ke??? 
& kebahagiaan... benarkah x ubah seperti sepotong mimpi utkku??

Cinta itu, bukan jalinan 2 hati.. ttapi paduan 2 jiwa...

Kenangan itu kadangkala teramat pahit untuk diredah, tetapi ia terlalu manis untuk dikenang. 
Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan.
Masa depan yang cerah berdasarkan pada masa lalu yang telah dilupakan.
Hidup ini indah jika kita tahu menghargainya. .. Tapi ia amat menyakitkan andai kita melaluinya sambil lewa...

uncle jimmy & evoon baru balik dari further discussion with Abraham, sounds ok for papa coz 250k will be transferred soon. but it doesnt make any sense of mine, huh, credit to uncle jimmy & papa & evoon coz still insist begging... for the 10 m

abrahm suh wat calculation proposal lak, wut a bldy request??? huh, i'm sick to face those things... ade 1 cara je nk settlekn sume ni cpat2.. hurm tah la... kuat ke aku nak hadapi sume ni?? knapa la byk sgt liku yg aku kene tmpuh..??

hurm.. pg tadi wktu uk, brbual dgn abah, abh baru kluar hosptal, suara abah sihat dgrnya.. hepy utk abah, sedey pulak dgr suara abah sedey bile kenang kn keadaan aku ni... InsyaAllah abah, umo pjg murah rezeki kita jmpe lagi... hurm... rindu kt syg aku x yh nk ckp la.. rndu sgt2....

papa usuf beria suruh aku blik msia skjap utk sign a few docs, dis friday is mira birthday.. sorry dik, kk putri x smpat nk beli kn apapa utk adik... hrm tah la.. kaluw ade pluang blik msia, tringin sgt nk jmpe aril, tp aku taw.. die pun mgkin x nk jmpe aku slgi x selesai sgala2nya...

aku x salahkn dia, dia ada hak... aku tetap rindukn dia smpy akhir hayat ku... kalaw jd blik msia, aku akan brbual dgn abraham, maybe 4 d last time... aku nk bahagiakan sume org yg aku syg, wpun mgkin x mmpu brsama mereka... dlm masa yg sama, aku masih mgharapkan agar masih ada bahagia utk aku... Ade ke???

hrm tah la... moga Tuhan kuat kn hati ini... utk tempuh segalanya2.. walau x mmpu, aku kene harungi jua... utk smpai ke pelabuhan yg entah mana hujungnya....

smakin lambat semuanya, semakin itu lah jiwa ku sengsara, aku mungkin trpaksa mmbuat sesuatu utk kebaikan semua...

ade 1 kebetulan yg aku sdri x mmpu tafsir kn.. prtemuan semula dgn kk zaheda mcm beri ruang utk aku melunaskan tggungjwp & janjiku .. hehe.. Alhamdulillah, thanx kk eda for da great support & thnx to make it P&C between us.. u r d great,,, wpun susah, i know i have to solve it be4 anythg happen 2 me...

kepala mcm bese la brdenyut2, ade mase berdenting macam nak pecah.. satu penyeksaan yg amat sukar utk ku tafsirkan.. Ya tuhan,, berikan aku ruang & kekuatan utk selesaikan segala2nya dulu... mase da smakin suntuk... keadaan aku dah smakin sukar, tp bak kata farah & kk eda.. i've 2 b strong.. kalaw x pun, i've to b strong in front of others..

Yeah.. its true... kalaw itu tkdirNya... aku masih brharap untuk sempat rasa bahagia, aku tetap myayanginya seumur hidupku.. kerna dia yg prtama & pasti yg terakhir untukku.... wpun mgkin 1 ari nanti rasa cintanya padaku sudah tiada.......................................................

Aku dim'sia.. smpat jumpa aril, lepas la rindu kt die, kalo x de aral.. x lama lagi semuanya selesai... harap2 lepas ni x de la masalah lagi... lepas ni balik semula ke Uk, setelkn apapa yg patut....

aduhai... indahnya bila bersama, aku pun x tw ape lagi yg bakal berlaku selepas ni.. tapi yg pasti, aku ada sesuatu utk dia, smoga tuhan restui apa yg ingin aku lakukan

kk eda, putri harap.. akak boleh tlg putri smpy akhir... putri sgt syg kn aril.. ingat janji kite yea kakak..... mase trus brjalan, wpun putri taw harapan putri makin tipis, putri tetap nk buat apa yg putri sempat buat smpy abis... doakan putri yea... thnx for ur support... isha, thanx 4 everythg... simpan cerita kita, simpan rahsia kite simpan segala2nya..... u r d best buddy dat i ever had...

iman asik demam, alahai syiannye.. umi putri doakan iman cepat smbuh yea sygg... kerol & wife, saba la byk2... setiap yg brlaku tu psti ada hkmahnye....

sygg yg b syg sgt2, b nk syg taw.. i'll always do my best for us... b nk syg heppy... jaga diri baik2... b syg2 sgt2 no matter wut happen...

hrmm, kepala ni makin sakit.... x tahu apa sbb nya.. mgkin keadaan tumor yg sekejap2 mmbengkak & mgecut... jantung pun rasa smakin cpat.. rase bdn panas sblh kiri ni,
cuaca agak panas, tp aku kesejukan, mgkin aircond kuat sgt kut...
saat ni tringat kt syg yg jauh kt msia... lepas ni kita x kn trpisah lagi yea syg... b akan always ade ngan bucuk bby ni....
aku mengira hari2 sepi yg bakal ditinggalkan, mengira hari2 yg memungkinkan aku utk merasa bahagia... ya tuhan, beri aku kesempatan utk alami kemanisan hidup dgn nya... aku amat menyintainya...
berikan dia bahagia, kerana kebahagiaannya adalah sinar gmbira utkku... tp sempat ke??? moga tuhan mngampuni dosa2 lalu ku...... aku manusia lemah, cume brharap mampu gapai bahagia... walaupun sesaat cuma.... aku ingin skali mjadi putri dihati & jasadnya....
moga impian ini trlaksana nnti.... aku ingin serahkan bahagia padanya... kerana dialah segala2nya dalam hdupku...

setakat ini luahan hati aleea darvina .. beliau mengarang sewaktu berada London, Leicester, United Kingdom untuk menjalani rawatan.

Al-fatihah buat Aleea Darvina










1 comment: